Storingen

ALLE STORINGEN Digitale TV, Internet en Telefonie
– Graag contact opnemen met de storingsdienst van Ziggo telefonisch via 0900-1884 (lokaal tarief) of als u telefoon via Ziggo heeft 1200.
Raadpleeg eerst de Ziggo website,  KLIK HIER om naar Ziggo storingen te gaan.

Blokjes in beeld?
– Gebruikt u een oude signaal versterker of oude splitblokjes, haal deze er eens tussen uit. Het nieuwe netwerk signaal is veel sterker dan voorheen. Via Ziggo kunt u de juiste aansluitblokjes verkrijgen.

STORINGEN aan uw kabelaansluiting
(Voorwaarde is dat u eerst met Ziggo heeft gebeld en de naam van de Ziggo medewerker aan ons door kan geven)
– Graag een email sturen aan info@westenholtenet.nl of via ons contactformulier contactformulier, (vraag eerst bij de buren of zij ook problemen hebben).

Controleer altijd eerst uw bekabeling goed en oude splitters er eerst tussen uit halen.
– 99% van de tot nu toe gemelde storingen bleken in het eigen antenne bekabelingsysteem in huis te zitten!