Storingen

ALLE STORINGEN Digitale TV, Internet en Telefonie
– Graag contact opnemen met de storingsdienst van Ziggo telefonisch via 0900-1884 (lokaal tarief) of als u
telefoon via de Ziggo heeft 1200.
Raadpleeg eerst de Ziggo website,  KLIK HIER om naar Ziggo storingen te gaan.
Blokjes in beeld?
– Gebruikt u een oude signaal versterker of oude splitblokjes, haal deze er eens tussen uit. Het nieuwe netwerk signaal is veel sterker dan voorheen. Via Ziggo kunt u de juiste aansluitblokjes verkrijgen.

STORINGEN bij alleen gebruik van Analoge TV
– Graag een email sturen aan info@westenholtenet.nl (vraag eerst bij de buren of zij ook problemen hebben).

In geval van storingen aan uw Analoge TV, vraag ook eventueel na bij uw buren, indien deze tevens lid van de GAI zijn.

Controleer altijd eerst uw bekabeling goed en oude splitters er eerst tussen uit halen.
– 99% van de tot nu toe gemelde storingen bleken in het eigen antenne bekabelingsysteem in huis te zitten!